Wednesday, December 3, 2014

Heshtja ime ty te shkaterroj



Heshtja ime ty te shkaterroj

U largova nga ty o mal papritur
Në heshtje , dhe shumë e tronditur
Nuk  të thashë as një fjalë
Se gjithëçka ishte thënë
Nuk dija ç’të të thoja
Nuk mund të të ngushëlloja
Të kishin katandisur
Të kishin braktisur
Ti kishe mbetur në vetmi
Ty askush nuk të bënte shoqëri
Ti qaje të kishe një bimë
Ti doje mbrojtje si një fëmijë
Ti lotoje dhe kërkoje shpresë
Dhe e qara jote po kërkonte jetë
Dhimbja po të shkatërronte
Dhe gjurmët po ti shfaroste
Askush më vonë, nuk do e kuptonte
Që ti egzistoje, askush nuk do e bisedonte
Do shohin vetëm hi
Dhe bota pa ty do jetë vetëm  zi
Më vjen keq , që edhe unë gabova
Dhe ty nuk të ndihmova
U bëra pjesë e përbindshave
Dhe ty të shkatërrova.


Dorist Halilaj

No comments:

Post a Comment